.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شيوه‌هاي سنتي ساخت مسكن پاسخگو نيست

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: روش‌هاي سنتي ديگر پاسخگوی تامين مسكن متقاضيان در استان نمي‌باشد و بايد از روش‌هاي جديد و پيش‌ساخته در این رابطه استفاده شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، سید عيسي هاشمي در جلسه ستاد تامين مسكن استان با تاكيد بر ساخت مسكن به روش‌هاي نوين، افزود: در اين روش تا ۱۲ طبقه مي‌توان اين سازه‌ها را توليد كرد.
هاشمي با اشاره به جايگاه ويژه مسكن روستايي مازندران در كشور و كسب مقام اول در چند سال گذشته، گفت: مانده تسهيلات سال ۱۳۸۶ همه بانك‌‌ها در زمينه مسكن روستايي بايد پرداخت شود
وي در خصوص اقدامات صورت گرفته در مورد زمين‌هاي واگذار شده به تعاوني‌ها اظهار کرد: درحال حاضر 3 هزار و 815 واحد مسكوني پروانه ساختماني دريافت كرده و ۸۰۰ واحد در مرحله فنداسيون، ۴۰۰ واحد در مرحله اسكلت قرار دارند.
هاشمی افزود: در سطح استان ۸۹۰ هكتار زمين بايد در اختيار مسكن مهر قرار گيرد.
به گزارش ایسنا،معاون عمراني استاندار مازندران با تاكيد بر كمك شهرداري‌ها در ارتباط با تغيير كاربري زمين‌هاي مسكن مهر، بيان كرد: مسكن و شهرسازي مكلف است زمين را بدون معارض، به تعاوني‌ها جهت ساخت و ساز در اختيار اداره كل تعاون قرار دهد لذا مسكن و شهرسازي در مورد تغيير كاربري باید با شهرداري‌ها تعامل داشته باشد.
هاشمي با بيان اين مطلب كه سطح اشغال در يك متراضافه هم قابل اغماض نخواهد بود، تصريح کرد: استان آمادگي لازم براي تراكم و گسترش در ارتفاع بصورت تمركزي يا نقطه‌اي تا ۲۵ طبقه را دارد.
وي با اشاره به اهتمام جدي دولت در بحث مسكن مهر گفت: دولت براي رفع مشكل مسكن مهر سرمايه‌گذاري كرده و يارانه پرداخت مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.